Kundkväll hos Prylgalet

Hejhejhej! Har precis diskat, duktigt av mig va? Jag är så himla slapp här hemma så jag har lovat Mamma att hjälpa itll här hemma extra mycket den här veckan så jag kommer in i "hjälpandet". Dessutom får jag en belöning för det också, aldrig fel! Käkade iaf en guuud middag förut och massa melon efter det. Mumsigt!

Har haft en jätte bra dag idag! Efter skolan så följde jag med Mamma och Linus till Studio West där han skulle klippa sig. Han blev jätte fin i håret! (förutom färgsprayet som han ville ha i, hah). Träffade även Fredrik där som skulle klippa sig, han vart ju riktigt snygg efter shamponeringen haha! Efter det så drog vi bussen in till stan. Väl i stan så möts vi av SJUKT mycket lastbilsflak samt massa cabs med studenter i. Åh vad lycklig man blev va! Även om det inte alls var min studentdag eller något så fick man värsta blandade känslorna utav alla lyckliga studenter. Hur härligt som helst! Kände verkligen hur mycket jag längtar tills min student dag är inne, dock är det ju ett tag kvar men drömma kan man ju få göra. Var som sagt iaf så himla kul att se allt det! I vilket fall som helst så gick vi bort till Prylgalet för kundkvällen hos dom. Där bjöds det på champagne och jordgubbar, gott värre! Kollade runt bland allt och hittade en väldigt fin ring, men den var liknande en Thomas Sabo ring jag redan spanat in så hoppade den. Var väldigt trång där inne eftersom det är en liten butik och det var ganska så mkt folk, så vi gick där ifrån ganska så snabbt faktiskt. Gick istället bort till Jerns och köpte ett par skor till mig som jag såg i lördags när vi var i stan. När vi köpt dom så tog vi vagnen bort till Haga och Håkan. När vi kom in i hans affär så var det stress på höög nivå vill jag lova! Det hade tydligen varit riktigt fullt upp timmarna dess för innan. Men men. Tog sedan bilen hem. Stannade även vid bäckebol och handlade lite mat.

Nu ska jag fortsätta en liten stund till med pluggandet. Sen blir det i säng med en gång, är riktigt trött efter denna dagen!
XoXo

image17
Skorna jag köpte idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf skriver alla xoxo? :P

2008-05-27 @ 22:11:20
Postat av: Fanny

Anonym:
För man tycker väl det är ett bra sätt att avsluta ett inlägg. Vad vet jag.

2008-05-27 @ 22:24:17
URL: http://schonhet.blogg.se
Postat av: alina

för att gossipgirl gör det. xoxo betyder nåt i stil med pussokram

2008-05-28 @ 22:11:32
URL: http://aboutalina.blogg.se/
Postat av: Fanny

Alina: Precis ;)

2008-05-28 @ 22:36:52
URL: http://schonhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0