In tha school

Nu sitter jag i skolan. Igen. Håller på med mitt Kina arbete, är snart klar. Skrev om Kinas politik först men det var jätte svårt så bytte till ekonomi istället. Mycket lättare! Sitter här med värsta skoskaven också. Har på mig Rizzo pumpsen jag köpte i Sthlm som jag bara avändt en gång innan så ja. Ni förstår ju själva att det inte är så bekväma skor för tillfället. Men det är bara att gå in dom så kommer de sitta fint sen. De är i alla fall riktigt snygga! Dock inte olika snygga som Whyred klackarna jag köpte för ett tag sen. Men de skulle jag inte kunna gå till skolan i, hah. Well well.

Efter skolan ska jag till frissan direkt. Ska bli sjukt gött att få bli lite ompysslad. Älskar verkligen deras massagestolar som man sitter i när man tvättar håret. Blir nästan så att man somnar. Ska bli kul att få skvallra av sig lite med Bettan också. Alltid lika trevligt! Kommer bli skoj att få lite ljusare hår nu, eller ja en massa blonda slingor blir det. I sommar kommer det nog att vara ganska ljust. Jag tycker det är finare att vara lite ljusare på sommaren, men jag trivs som bäst i mörkt hår.

Ikväll blir det helt lugnt. Ska bara vara hemma med mamma och Linus och chilla. Blir inget märkvärdigt alls. Var längesen jag var hemma med bara familjen en helgkväll. Ska passa Linus i någon timme också när mamma är på vaxning. Hon skulle kolla upp om dom vaxar folk i min ålder, hoppas hoppas hoppas!

Imorgon ska jag vara med Sara. Vill hitta på något skoj! Festa eller så. Men mamma är lite nojig på att jag ska dricka vin den här helgen också. Haha. Hon tycker att jag druckit flera helger i rad nu, dock blir jag aldrig packad så jag fattar inte what the problem is. Men men.

Fan vad shopping sugen jag är nu! Vet att jag har skrivit det en massa gånger tidigare den här veckan men jag dör fanimig snart. Vill ha Thomas Sabo ring, American Appareal klänningen, RL piké och blommiga shorts. Men i veckan ska jag in till stan med Becca och Petra. Då blir det stor shopping!

Hörs senare!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0