I'm back on track

Har ingen bloggtorka längre, haha. Konstigt att jag inte kan hålla mig bort ändå när jag sket som fan i min förra blogg. Well well. Idag har jag bar latat mig, var och gjorde nationella i matte i skolan imorse och sen gick jag hem. Sov bara tre timmar inatt så jag slocknade direkt när jag kom hem. Så himla skönt att alla nationella proven är över nu, inte ett enda kvar så nu är det bara att fokusera sig på de sista inlämningarna. Riktigt gött! Ska plugga en massa idag så jag får det mesta gjort, slipper man ju slita hela veckan i alla fall. Ska även träffa Fia en stund sen för en promenix också kanske Jenny om hon hinner det. Annars blir det ganska lugnt ikväll, ska kolla på Beck med mamma. Har en massa beck filmer hemma nu som Håkan tagit med sig från aftonbladet i sin affär. Inte helt fel!

Har nästan ingenting planerat denna veckan vilket känns härligt, kan man bara ta det som det kommer ha det chill. Måste ju dock plugga en massa men det får gå. Sånt behövs ju också! Men en sak är faktiskt planerad till helgen, vi ska ha lite tjejkväll hos mig på lördag med god mat, vin, singstar och melodifestivalen :). Kommer nog bli riktigt skoj! Dock kunde inte Johanna och Marie komma vilket var tråkigt men man får göra det bästa av situationen ändå eller vad man ska säga. Vi är verkligen alltid hemma hos mig, känns faktiskt lite tråkigt. Kan vara roligt att vara hos någon annan någon gång också, men min lilla mamma är ju ofta ute och ränner på helgerna ;) haha.

Snart ska jag och mamma ner till torget och handla lite. Ska hämta ut några tavlor som är på inraming också. Det är bilder som min systers kompis tagit, jätte fina verkligen! Det roliga är att han bara förstorar upp sina bilder i ett exemplar så man är ju helt ensam om dom. Lite skoj faktiskt.
Passar just nu min lillebror också, han är gullig han. Kommer in i mitt rum och hoppar i min säng hela tiden. Fast han kan vara snäll också. Förut sa han att jag är världens bästa stora syster och att han älskar mig mest, då blir man glad :).

Oj nu blev det ett långt inlägg.
Ha en fortsatt skön dag!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0