Ikväll ska det spåras

Hello fellows! Igår var det en mysig kväll. Träffade Rebecka på torget och handlade massa mat. Sen skulle vi gå upp till Felicia för att hämta Beckas moppe. Och jag lovar er, det var det värsta jag gjort på länge! haha. Gick med jätte tunga kassar i uppförsbackar, det är inte min grej någonstans. Vi drog i alla fall hem till mig och fixade ordning oss lite och sen kom Petra och Malin. Gjorde ett tappert försök till att laga maten men det gick som det gick, var ätbart i alla fall. När det kommer till mat så ska man verkligen inte fråga mig. Det är ju inte direkt så min Mamma är "laga-mat-morsa" eller vad man ska säga. Well well. På kvällen satt vi bara och chillade på min balkong och lyssnade på musik. Riktigt soft! Sen ville grannarna att vi skulle komma över så då blev det så, satt där en stund och bara snackade men det blev lite torrt efter ett tag så då var det bara till att gå över till mig igen. Skulle sjunga singstar egentligen men jag försökte mig på disken istället, gick dock inte så bra så jag får fixa det idag istället.
Senare när alla hade åkt hem skjutsade Rebecka mig bort till Fredrik så gick vi en promenad och pratade om en massa. Härligt! Någon som delar ens åsikter och som tänker samma, dock tror jag nog att en jävla massa andra tycker samma som oss. Eller tror och tror. Jag vet snarare i och med att folk säger samma saker till en som man själv tycker. {förstår inte riktigt hur man kan göra en sån sak, så jävla pinsamt! och som sagt är jag inte den enda som tycker det.}

Idag ska jag vara med Sara och kanske Jenny. Tror det blir ikväll snarare, är riktigt party sugen. Funderar på att kolla upp med Jonas vad han ska hitta på. Tycker om den grabben riktigt mycket och han ställer upp på allt! Å andra sidan så kan det vara lite segt att åka in till stan ikväll, men vi får väl se.
Under dagen ska jag bara ta det lugnt och ner på torget med Mamma en stund tror jag. Köpa vin till ikväll och kika runt lite grann.

Jag saknar J något så in i norden! Den killen har förändrat väldigt väldigt mycket för mig, bara positivt då. Han har allting och en massa där till. Är glad att jag fått träffa dig!

Nu är det frulle på G. Skriver nog mer senare.
xoxo

image5
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0