I skolan

Då sitter man i skolan igen då. Sitter och jobbar med mitt idrottsarbete som faktiskt går framåt, skriver om riskerna med rökning och susning just nu. Trevligt trevligt. Slutar vid 09.25 och sen är det engelska, tror jag? Jag är verkligen sämst på att komma ihåg mitt schema. Idag slutar vi inte fören halv fyra vilket är sjukt segt. Orkar verkligen inte med skolan längre, är så jävla skoltrött så det inte är sant. Men snart är det ju över det är bara fyra - fem veckor kvar och då är helgerna inräknade också. Det ska bli riktigt gött att slippa den här skolan sen och få börja på gymnasiet.

Idag ska jag plugga en maaassa och träffa Sara. Blir nog bra! Känner att jag kommer vara pluggis de närmaste veckorna som kommer här framöver, hah. Har jätte mycket saker som ska vara inlämnade. Bland annat So arbete, No arbete, Idrotts arbete, Engelska recension, Slöjd arbete, Svenska prov, Musik prov osv. Ni ser ju hur mycket det är kvar och göra. Men jag har en vecka extra att jobba på eftersom jag inte ska med på klassresan, jag känner att jag behöver få gjort klart allting nu asså.

Nu ska jag fortsätta vara flitig och arbeta ;).
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0