Helgen som gått

Hallå! Den här helgen har varit jätte mysig faktiskt, har inte festat något särskilt men skoj har det allt varit.
Igår så åkte jag och mamma iväg till Kungsbacka för och shoppa lite. Har letat efter ett par skor till avslutningen överallt men har inte hittat några, så igår så hittade jag ett par. Köpte en massa annat också, kul kul. Sen när jag kom hem igen så gick jag och Sara till coop för att handla mat inför kvällen. Det blev avocado med crème fraiche och stenbitsrom, kycklingsallad med fetaost, vitlöksbröd och även vitt och rött vin till de. Satt hemma hos mig och drack vin och snackade massa fram tills elva tiden någon gång och sen så gick vi iväg för att träffa Tom och Jeff. Satt och pratade och hade det trevligt i någon timme tills att jag och Sara kände att det började bli lite för tråkigt. Så vi gick hem och satte oss och fortsatte dricka vin ett tag. Slockande nästan direkt efter det. Var sjukt trött efter dagen!

Idag så mötte jag upp Sara för att gå ner till torget och ha det mys på bryggan. Vi lever ju där som ni kanske märkt, haha. Köpte glass och hade det jätte härligt i solen, dock blåste det lite för mycket men det var gott ändå. Satt där ett bra tag tills att jag skulle ta bussen in till stan och hem till Håkan. Träffade mamma också gick vi iväg för att handla godis till ikväll på en jätte stor godis affär, observera jätte stor! Sen svängde vi förbi och handla pizza också. Tjocka som vi är. hah. Käkade hemma hos Håkan och sen åkte vi till stationen för att hämta min bror och syster.
Kom hem nu för ett par timmar sen. Dagen har i alla fall var mysig. Eller ja, helgen kanske jag ska säga.

Sen måste jag även passa på att gratta mitt hjärta Jimmie på hans födelsedag idag :). Ska alldeles strax ringa han och säga grattis.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
xoxo

image3

Jag idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha såg ut som din morsa först haha!

2008-05-17 @ 15:07:08
Postat av: Fanny

Anonym:
Jaha?

2008-05-17 @ 15:09:16
URL: http://schonhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0