Härlig dag

Har precis pluggat klart. Duktigt av mig ;)! Har slitit som en jude med ett Kina arbete vi gör nu, orkar verkligen inte plugga mer. Det får vara bra för idag i alla fall. Ska sätta mig framför en rulle med mamma och Håkan om ett tag, blir mys. Sen ska jag försöka komma i säng tidigt också. Försöka kan man ju alltid men man vet ju inte om det kommer gå så bra. Jag är verkligen sämst på att lägga mig i god tid, somnar nästan aldrig fören vid tolv - ett snåret. Inte okej!

Var ju på torget med mamma förut som sagt. Köpte en lavendel lila klänning från Odd Molly som var väldigt fin. Känns som att jag shoppar varenda jävla dag nu. Kan knappt minnas senast det gick en - två veckor utan att jag köpt något. Det är inte så bra! Har ju inte barnbidraget så jag får ju pengar när jag vill ha och mamma pröjsar alla kläder osv så det går ju långt långt över gränsen på vad barnbidraget är. Lite synd att min mutter vill att jag ska börja med att ha lite pengar till hösten, så jag kan betala lite saker i alla fall förutom kläder och dylikt. Kommer aldrig klara det haha. Jag skulle nog aldrig kunna ha en direkt ekonomi, bara handlar och handlar hela tiden. Tänk när man flyttar hemifrån och sånt, vill inte ens tänka på det. Blää.

Imorgon har jag inte planerat något speciellt. Ska plugga en massa och träffa någon kompis säkert. Blir nog en soft dag. Det är så skönt att det är så gott väder ute nu, man orkar så himla mycket mer. Man har typ inte ångest för att gå till skolan på morgonen eller något :) plus att man kan använda alla fina vårkläder osv.

Nu ska jag ringa en plutt som jag lovat. So long!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0