Gulligt

Måste bara slänga upp det här innan jag lägger mig som kommer från mogis blogg.

"Du kan ta kontroll över ditt liv, det är bara att ändra ditt sätt att tänka. Varför ska jag vara ledsen över att jag blivit sårad 1 triljon gånger?! Istället för att bli ledsen att du fått spraken, fira det! Det finns så många större, bättre möjligheter där ute, allt händer för en anledning. Så även fast den här dagen vart svår så har jag verkligen tvingat migsjälv att tänka positivt, destå tidigare man får reda på hur saker och ting kommer vara, destå bättre. Smärtan kanske finns kvar ett tag, besvikelsen, allt som byggts upp under en längre period ser man krossas framför en. Jag tycker alltid man ska ge varandra en andra chans. men när 2 blir 3 och 3 blir 4, när vet man när chanserna tagit slut? Innerst inne så hoppas man ju fortfarande.."

Tyckte det var fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0