Fullspeckad vecka?

Nej, nu har jag degat alldeles för länge. Ska hoppa in i duschen och sen plugga en massa med the voice i bakgrunden. Kommer bli en chill-pluggis dag. Ska träffa Sara senare också, runt fyra någon gång sådär kanske. Får se vart vi bär oss av och vad som hittas på. Mer om det ikväll.

Min vecka är så fullspeckad som den kan bli, vet inte riktigt hur jag ska få ihop allting. Men det löser sig väl alltid.
Måndag: Plugga nästan hela dagen, sola och träffa Sara. Ska även hämta min lillebror i Kyrkenorum.
Tisdag: Till frisören direkt efter skolan för att Linus ska klippas. In till stan efter det och gå på kundkväll hos Prylgalet. Plugga när jag kommer hem.
Onsdag: Recension 2vk bok inlämn. In till stan direkt efter skolan med Becca och Petra. Plugga på kvällen.
Torsdag: Idrottsarbete inlämnat. Gå en lång powerwalk och plugga i princip al day long.
Fredag: Genetik och teknik inlämningar i No. Träffa jenny? (antingen fredag eller lördag.)
Lördag: Ut och springa i ett par timmar. Göra några ärenden (secret). Träffa Jenny?
Söndag: Iväg på en välkommen-hem-fest för Håkans vänners dotter.

Nu blir en dusch.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0