Fredag

Hallå! Har precis käkat lite grann. Var med Sara förut. Vi var nere på torget och tog varsin glass och sen åkte vi hem till mig. Sara lärde mig att spela kortspel, riktigt kul jag suger verkligen på sånt annars. Vi satt ute på min balkong ett tag och sen fick vi så pass tråkigt att vi tog en promenad till torget igen. Gick runt där en stund och kikade i lite affärer sen tog vi bussen hem. Så snart kommer hon hit igen så får vi se vad vi hittar på :) blir trevligt!

Imorgon ska jag, mamma och linus till stan och shoppa lite. Jag ska kolla efter någon avslutningsklänning. Sen ska vi nog till Håkan en stund också och käka på hemma hos. Nice! Annars ska jag nog bara ta det lugnt, känner för och festa men vi får väl se vad lördagen bjuder på.

Ha en bra kväll!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0