Finally weekend

Hejsan! Idag har det varit en riktigt vaarm dag, nästan för varmt måste jag säga. Men man ska väl inte klaga, ellerhur? För rätt som det är så kan det ju svikta till värsta regniga vädret. Men men. I övrigt så har dagen vart super bra hittills! Var i skolan först och sedan åkte jag hem en stund och åt lite grann, tog sedan bussen ner till torget för att möta upp Mamma och Linus. Vi tog en fika på e house, jag drack latte och mineralvatten. Alltid gott! Gick in på Gina för att handla bodys också men de passade tyvärr inte min lilla Mamma så det fick vara. Men hon handlade dock en del annat fint. Bland annat en vit jeanskjol med hög midja som jag ska låna på torsdag. Wey! Hon har aldrig handlat något så att säga blligt innan så det var kul att hon hittade lite grann i alla fall. Tror nog inte hon har vart inne i ngn sån där billig affär innan haha. Jga köpte också mig en kjol, den på bilden nedan. Man kan ju ha den som klänning också så det vart ett bra köp ju. Kostade knappt något heller. I alla fall, efter att vi vart där så handlade vi på coop och systemet. Mamma skulle sedan sola så jag och Linus tog en buss hem då.
Min syster kom hit för en stund sen så vi ska ha lite tjejmys här ikväll. Jag, Mamma och Tess. Blir en lugn kväll med vin helt enkelt. Inget märkvärdigt direkt men det ska bli kul att bara vara med dom för en gångs skull.

Vi ska strax laga sallad till middag, kommer bli riktigt gott! Bland annat så är det avocado i som är min favorit! Finns nog inget annat som jag tycker är så gott som det. Mohaa. Well well. Sedan blir dte som sagt chill på balkongen med massa snack och vindrickande.

Hoppas ni också får en härlig kväll, för det ska jag ha :)!
XoxO

image25
Kjolen jag köpte idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0