/

" Det får fan vara nog nu. Ni som håller på emot mig (i princip alla) har verkligen tryckt ner mig. Jag har inte ett skit kvar och det vet jag själv om. Vart vill ni komma egentligen? Ni har ju fått precis som ni vill, vänt alla emot mig osv genom en massa skit snack. Jag är medveten om att de som håller på inte tycker om mig för fem öre men de flesta som håller på har jag inte ens gjort något emot alls, utan ni har bara förts med av strömmen i allt snack. Så uppfattar i alla fall jag det. Som sagt så har ni verkligen lyckats dra ner på mitt självförtroende och min självkänslan rejält, vart vill ni komma? Jag tycker bara ni kan låta mig vara eftersom ni nu har fått som ni vill. Ni gör mig bara ännu mer illa och vänder fler och fler emot mig. Jag gör ingenting alls mot er, jag pratar aldrig skit eller gör er illa. Varför kan ni då inte bara sluta och låta mig vara? Som jag sa så vet jag att ni inte gillar mig och jag gillar inte er heller, men det är väl bara att låta varandra vara och låta bli skit snacket och inte bry sig alls. Jag kan verkligen inte göra något alls längre utan att allt det här uppblåsta skit snacket står i vägen hela tiden. Vart jag än vänder mig så finns det där. Jag gör ju som sagt ingenting mot er så låt mig också vara då! Ni borde sätta er in i min situation och tänka på hur ni själva hade kännt då. "

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Helt rätt skrivet, Fanny!

2008-05-05 @ 17:35:07
URL: http://ffairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0