Vaxa mig imörron

Nu har jag precis kommit hem. Var uppe hos Sara i kyrkenorum och tog en promenix, eller snarare satte oss och gungade på en lekplats. Haha, så ser våra promenader ut. Yeye. För övrigt idag så åkte jag och Sara ner till torget på dagen och gick runt lite grann sen fikade vi på e house. Latte, Scones och Frapino. Yummie Shlummie! Åkte sen hem, men blev så jävla rastlös att jag som sagt då stack upp till Sara. Skulle träffat Annso nu på kvällen kanske, men verkar inte bli så. Så då blir en rulle med Mamma iställer. Är sheeet trött asså!

Imorgon ska jag vaxa mig på Hälsoteket. Ska bli redigt gött! Slippa raka benen vareviga dag, haha nejmen slippa göra det överhuvudtaget. Sen äre avslutningsmiddag med alla nior på kvällen. Kommer nog bli sköj! Lägger upp en bild imorgon på vad jag ska ha på mig. Vart ganska enkelt att få ihop den outfiten, har köpt för mkt nytt det senaste så. Imorgon ska jag köpa en ny tunika också, kommer bild påren oxå.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0