Längesen jag skrev

I'm back on track kåmpisar! Har haft ett litet uppehåll under några dagar ni vet. Har inte haft tid över alls. Mycket nu mycket nu! Speckat schema 24/7 asså. Mohi.

Har haft bästa dagarna på länge faktiskt. Mycket som hänt!
Onsdags: Avslutningsmiddag med alla niorna. Senare på kvällen åkte jag och Petra hem till Anton och hade det träjvligt.

Torsdags: Kollade på 89ornas student nere på nösnäs. På kvällen hade jag, Sara och Matte frukt mys på en brögga.

Fredags: Stekte på Hawaii hela dagen med Becca, Matte, Hanna och Lisa. Senare drog Matte & co så jag och Becca låg kvar där med Emelie och Annso istället. På kvällen vart det lugnt med alla dessa peoples, tog en promenix med Fredrik senare också.

Lördags/Igår: Åkte till Hawaii med Petra och låg där under dagen. Har blivit niggah nu! Senare på kvällen åkte jag hem till Sara. Sen drog vi på fest med Linnéa och Fanny i kyrkenorum hos Martin, näjs där! Runt ett tiden hämtade Anton mig så sööv jag där dårå.

Idag fyller min lovely friend Sara år! Grattis till mitt hjärta på 16 årsdagen! Igår vid tolvslaget sjöng alla för henne. Hon er best! Mamma och jag köpte clothes till henne från Gina förut, body och midjeshorts. Alltid kul att ge bort presenter.
Fast jag är dock så mini att jag inte fyller fören i december, tråkigt men sant!

Ska bara chilli dilla idag. Är riktigt trött sen igår, somnade fyra någon gång och vaknade halv åtta. Ingen höjdare! Ska lägga mig ute på balkongen och bara steeeeka hela dagen. Kommer vara blå neger på skolavslutningen ;) ha!

Bilder från igår slänger jag upp senare. Nu ska jag ut i solen!
Xoxo


A spelade den en massa igår. Har fått den på hjärnan och kan
inte bli av med den, har säkert haft den på repeat i flera timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0