Slapp dag

Hellu! Nu har jag precäjs kollat klart på Breakfast at Tiffany's. Löve it! Hyrde den och Georgia Rule förut. Har haft chilli dill dag idag. Är måttligt trött från igår kan jag säga, hoho. Kom dock hem i hyffsad tid igår och var icke för fuller. Men men.
Becca, John och Claes var här en stund förut och tjeckade lite film med mig. Annars har jag vart al alone today. Mami kom hem i ngn timme bara på dagen sen åkte hon iväg igen till Halmstad. Det är ju freaking scary att vara helt ensam, gillar det äntä alls. But life is hard baby!

Imorron blire Sex and the city med Penny pung. Longiiing! Ska bli skit kul att se den. Cheeses macaroni!
För övrigt imön blir det slappt. Ska boka hotell/lägenhet med Mamma till v 29 och sånt viktigt. Gotland är också en grej jag längtar till som fen. Kommer bli galet!!

Har haft tjockis kväll helt för mig själv. Har jätte ångest för det nu. Konstigt ändå, jag brukar inte vara sån. Men man ska INTE kolla en film med pinnsmala bruttor i och vräka i sig. Där satt jag liksom med mina Ferrero Rocher och min Jordgubbdglass och mådde illa.



Den ultimata puss-fylle-bilden från igår. Vi gillare!
P & Moí





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0