My weekend

Hej everybody! I'm back on track now! Hoho. Har haft en massa för mig den här helgen, och den har varit outstanding. Har haft mega kul! Mjau.

Fredags: Hade världens grymaste förfest hos Lisa ute på Tjörn. Sjukt skoj! Det kommer göras om i will tell you. När vi hade gjort både det enda och det andra (bland annat gjort tappra försök till att fånga jordnötter med munnen som ngn annan kastade, dansat som fen, druckit (somliga fick för mkt), kört striptease and so on) så åkte vi in till Std där sundanatta utspelade sig. Träffa på en massa trevligt folk och hade det allmänt nice. Träffa Tim också som jag inte gjort på år och dar, det vart icke fel! Sen runt halv tre tiden försökte jag och Elin få tag på taxi som vart helt omöjligt så istället fick vi gå en promenix hem tillsammans med Folke. Var hemma runt halv fyra och då däckade vi på stört efter att vi tryckt i oss varsin macka.

Lördags: Hade en reeedig chilli dill dag. Bestående av en massa olika äventyr. Jag hookade upp med Matte och Lisa för en promenad runt halv två tiden. Fast vi vart lata och satte oss istället ner på en bänk och slappade, häe. Jag gick sen hem och packa ihop mina stuffs och gick sedan bort till Matte för att möta upp Lisa och gå ner till bussen. Åkte ut till Tjörn (hem till Lisa) och tog det lugnt, städade lite efter dagen innan, käkade nudlar och så. Åkte och köpte oss en fet godis påse och käkade, yummie schlummie. Sen tog vi oss ut till Hawaii där vi hade tänkt oss ligga och slappa hela kvällen men nej, där vart det molnigt och blåsigt. Istället åkte vi hem till mig där vi hämtade massa goa kuddar oså också åkte vi till donken och köpte mat och sedan snabbt ut till Lisa också för att hämta filtar. Sedan bar det istället av till Almön där vi var hela kvällen och hade det mys. Käkade vår donken mat, lyssnade på musik, chillade och badade nästan näck. Det vart en härlig dag!

Söndags: Gick upp relativt tidigt och käkade en goooing frulle med fam. Tog en dusch och fixade mig sen åkte jag in till stan med Mam och Linus för att shoppa och käka gott. Gick runt i stan ett tagoch kolla runt, eller stan och stan närmare bestämmt Nk. Köpte världens finaste klänning! I'm in love! Köpte massa fina kläder till Linus på Kids avdelningen där också. Han vart nöjd när han fick tjatat till sig en tråkig och simpel Gant tisha, hah. Dock hade jag och Mammsen bättre smak och fick köpt lite annat fint till han. Sen hookade vi upp med Håkan och Max och käkade på en Greek restaurang, älskar maten där. To die for. Vart proppmätt hela kvällen sen efter det. När vi kom hem så kom Matte hem till mig också kollade vi matchen med Mamma och Linus. Det var en sjukt bra och härlig match må jag säga! Och efter det vart det läggdags för mig, vart sketa trött efter dagen.

Och idag blir det till att cleana upp rummet och tandläkaren halv fem. Lär nog gå bra, as usual. Också ikväll blir det Alladin med lite trevligt folk. Har aldrig varit där så det ska bli kul att titta förbi och smokea lite vattenpipa. Inte för jag är ett fan av vattenpipa men det kan säkert vara trevligt some times. Ha!



My lovely new dress. Den kommer från Warehouse och jag köpte den på Nk Coctail. Mjaaau!


Också får ni ta del av ett par ganska så nya skor. Köpte de samma dag som avslutningen. Och de kommer från Tommy Hilfiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0