Längesen jag skrev jö

Hallå! Det var alldeles för längesen jag skrev. Äntä bra asso! No no. Nu har i alla fall Annso och Melli dratt till Costa Blanca, i torsdags för att vara mer exakt. Pratade med Annso i förregår och då berättade hon att dom hade varit ute och klubbat hela natten, jäla fuskisar asså! Är riktigt avundsjuk. Men fan vilket pääärtey dte kommer bli på Emelies födelsedag, något kan man allt se fram emot. Sen blire ännu mer spårat med gotland v 29, USA, frankrike, västervik and so on. Detta sommarlover kommer bli galet! Ser fram emot allting mucho!

Orkar inte skriva en massa om vad jag gjort de dagarna som gått så ni får ett liten sammanfattning av dagarna istället.

Onsdags: Skolavslutningen. Spårade som fan! Hade så jävla roligt, yummie! Vi började klockan åtta hos mig med champagne drickandet. Dock inte Fille som gick på pencilin, attans för henne. Men jag och Annso drack tills vi sprack. Emelie kom förbi sen också, hon hade dratt ett par groggar innan och var lagom go hon med. Haha.
Var i skolan och tog avgångsfoto m.m. Sa hej då till alla och sånt som hör till. Betygen fick vi ju också, är FETT nöjd! Sprang sedan ut, var jätte mycket folk på skolan men vi vart galna som fan. Fick en jäkla massa flowers av mami & co, breaking my neck asså. Drog hem och fikade, fick presenter osv. Mofa kom på kvällen också käkade vi middag. Porterstek vart det på menyn btw. På kvällen satt vi alla tjejer hos Sara och hade det grymt. Drack vin och champagne för fulla muggar. Hade iaf den bästa dagen!

Torsdags: Jag, Sara och Jenny hookade upp med Ante, Jocke och Kim. Snackade lite och hade de allmänt trävligt! Hände liksom inget speciellt så finns inte så mkt to tell you guys.

Fredags: Jenny och jag drog iväg på fest hos Malin med lite pojkar. Dock kom dom inte in så jag och Jenny vart så snälla att vi istället åkte hem till henne med dom och spelade guitar hero och kollade en rulle. Storm tittade även förbi senare, alltid skoj!

Lördags: Satt hemma hos mig med Sara och Jenny och drack vin. Jocke och Kim kom också hit och joinade oss. Chillade och drack som sagt, hade det allmänt nice. Jag följde sen med Jocke och Kim hem till Jocke och tjeckade på 50 cent filmen. Den är fet!

Söndags: Var med Becca som jag inte vart med på några dagar. Vart riktigt glad för det! Jenny my angel kom också och gjorde oss sällskap. Lite pöjkar kom också hit. Skulle glott på Juno filmen men ofcourse så funkar inte min baj dvd så det blev till att cheeella och snick snacka. Hade det trevligt i alla fall!

Och idag: Becca sov ju hos mig så imorse drog vi en buss ner till sport life för att sola. Fast bara jag då, mohi. Blev brownie again. Måste sola en massa så man är ännu mer niggah till v 29. Sen åkte vi hem till mig och duschade o sånt. Käkade värsta middagen med mum och lingan. Petra stumpan kom också hit, fixade med naglar osv. Sen när dom drog gick jag ut på promenix med Linnea. Träffade Ante & co snabbt sen blev det hemåt. Snart ska jag iväg igen på äventyr. Klockan är ju bara barnet ;) ha!

Hoppas ni haft en grym start på lovet för det har jag kåmpisar!
XoXo


Lovely P and me på skolavslutningen. Happy faces och galet som fan!


Kommentarer
Postat av: Tessidera

Du får ju lägga till vem som har tatt bilden ;)

2008-06-17 @ 12:43:30
Postat av: Fanny

Tessidera:

Haha, men åh. Bara för du själv tagit den!

2008-06-17 @ 12:46:44
URL: http://schonhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0