Trött dag

Jaha. Så sitter man här och är trött, as usuall. Somnade vid fyra inatt. I'm all dead! Kollar lite oc nu och chillar. Jenny är i stan och shoppar. Jag vill också! Men såklart vaknar man för sent, äntä brao asso. Låg som en död säl i sängen när jag vaknadeförut, första tanken var väl att jag inte pallade med dagen överhuvudtaget. Vill bara lägga mig i sängen och sova bort hela sommarlovet känns det som. Men det går icke picke!

Idag blire till att chilla under dagen mest antar jag. Måste ju värma upp inför matchen. Är mucho taggad! Kommer hit lite folk ikväll också blir det till att kolla matchen. Goett!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag bor i en stad som heter Falköping faktiskt :P Själv då? ^^

2008-06-18 @ 16:37:25
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0