Tröött

Nu sitter jag och Becca här. Fast hon sover nog mer, den jefla soemntutan asså. Jag är phett trött också! Har sovit skit dåligt inatt. Men det är väl sånt man får ta, livet har sina ups and downs you know.

Sov hos A inatt. Träävligt assoe! Mindre kul att han skulle jobba tidigt. Tänkte jag skulle sova en stund innan det var på G för att gå till schkulan men jobbig som jag är så kan jag icke. Känner att jag dock kommer däcka vilken minut som helst. Ska sola sen så då blire till att sova i solariumet. Är det bara jag som är sån som JÄMT somnar där inne? Har en tendens till att göra det på sådana där konstiga ställen. Ye ye.

Idag ska jag bara chill pilla. Ska ner till törget med mammsen sen och köpa en trööja tills imon. Vädret lär ju inte vara så fint det varit de senaste. Så jävla arghhhhhh för det! Det är ju inte så att man gärna springer ut där i regnet och tjimar & tjoar. Ne ne ne, ickäää! Ska sola som sagt också och ikväll kommer min syrras vän Martina hit och slingar håret på moi :). Hon håller på att utbilda sig till frisör så det är ju brao!
Måste cleana upp mitt rum också, pallar tyvärr inte det men måste man så måste man. Får jue fin besök av mofa imorron. Också äre frukost á la champagne frukost som studenter alltid har hos mig med. Kommer bli grymt, tro det eller ej! Vill bara springa ut nu nu nu och vara happy och allt sånt.

Imorgon ska jag ha stora fejna korckskruvar i håret också btw. Kommer ha värsta manen asså!


Såhär bidde naglarna, najs! Oxå ser ni dekorationen jag har på pekfingrarna på andra picet.

Ska väcka Becca now och sen hitta på något kul
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte 9:an du går ut?

2008-06-10 @ 12:25:33
Postat av: Fanny

Anonym:

Jo jo. Men vi härmar studenterna ;) är dock inte jätte seriösa med det if get what i mean, hah.

2008-06-10 @ 19:04:27
URL: http://schonhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0