Trööött

Hallå alla! Hann aldrig skriva nåt igår, hade fullt upp hela dagen. Var knappt hemma vilket var riktigt segt för jag hann aldrig käka middag så jag hade jätte ont i huvudet och mådde ganska illa hela kvällen. Inte bra! Men men.

Var i skolan först under dagen, gick dock hem vid elva tiden för jag var seg och skulle göra klart musik arbetet. Gick sen ner till skolan med Mamma och lämnade in arbetna sen mötte vi Petra också gick vi ner till Kicks. Köpte lite smink och sen gick jag och Petra bort till sport life för att sola och träna. Fast jag solade ju bara haha. Så lat! Efter att vi hade varit där så åkte jag hem igen. Sara ringde mig och ville ner till nösnäs badet och sola. Så vi  var där nere i ett par timmar och stekte, solen tog tyvärr inte så mkt då på eftermiddagen men lite färg fick jag ändå. tycker att jag blivit riktigt brun nu faktiskt, solarie solandet har allt tagit sig ;).
Åkte iaf hem sen och duschade och fixade mig lite. Sen var jag med A på kvällen, kollade på några avsnitt av det där humor prgrammet med Magnusson. Sjukt roligt är det! Han körde hem mig sen vid ett tiden nån gång. Är skit seg idag och för trött, men hade lite sovmorgon imorse så jag är glad att jag slapp gå upp vid sju iaf.

Idag var det tänkt att vi skulle åka några tjejer till stan. Men Annsos fritidskort har gått ut så vi får se om hennes päron kan fylla på det, i så fall åker vi ju in. Annars ska jag träffa Mamma och Linus på nösnäs badet efter skolan och sola. Måste bli ännu mer brun till skolavslutningen! Tänker fan vara en riktig pepparkaka då :D.
För övrigt idag vet jag inte riktigt vad som händer. Blir väl ganska lugnt tror jag. Vill in till stan men får som sagt se hur det blir med det.

På torsdag är det studenten också. Ska bli jätte kul att se alla! Kommer vara sjukt avis alltså, längtar hur mycket som helst tills jag tar den. Tråkigt att man inte gör det fören om tre år ungefär. Men det är väl bara att vänta och vara avundsjuk på alla andra som tar studenten innan mig.

Later!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0