Sex and the city the movie

Torsdag nu dårå. Imorron äre dags för midsommar. Fett alltså! Det blir för ferre hos mig och sen iväg, men det kan alltid hända att vi stannar hos mig. Who knows who knows. Har lite problems med vad jag ska ha på mig dock. Men det löser sig alltid! Antagligen får jag åka ner till torget en snabbis imorgon and buy something to wear. 

Idag har jag bara slappar, gött va. Vart nere på systemet och coop och handlade tills imorgon men annars ingenting. Är feting trött idag assoe! Helt sick ju. Annso och Emelie kom hem idag ocks, SÅ JÄLA GLAD FÖR DE! Woho. Tjejerna lär ju vara brownies, fusk fusk fusk. Men jag kör på solariumet för fan. Ska dit en snabbis imorgon också.
Ikväll blire en rulle med Mami, Sara och kanske Jenny. Blir la en beck. Mohi.

På söndag ska jag och Jenny se sex and the city filmen, fy fan vad hääääääääärligt  shailadii!  Ruligt som fen. Longing as hell!

No mah ladies, nu ska jag hjälpa mammsen med maten. xoxo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0