Nice

Nu kliar dte så mkt i både min och mammas lilla kropp så nu är det dags för att beställa en sista minuten resa. Vi står inte ut här längre! Iofs så börjar vädret tillåta lite bättre nu men jag vill bara iväg. Är sugen på Nice, dock vill inte Håkan följa med för han har fortfarande mkt att göra efter att ha sålt affären. Hans föräldrar bor ju där och då hade det vart lättast att vara hos dom. Men jag och Mamma ska kolla runt efter något som ser bra och soligt ut. Det enda problemet är att Mamma inte kan använda sitt pass för att hennes förra efternamn står där på, så nu måste vi vänta tills hon skaffat ett nytt. Och nu under högsäsongen kan dte ju ta upp mot en och en halv vecka. Vi vill ju åka redan inom den här veckan! Men de som väntar på något gott.... ;). Fast jag orkar inteeee vänta! Vill iväg nu nu nu! Alla friends är ju bortresta också typ så har inte så mkt för mig just nu känner jag. Suck.
Men iväg ska vi och det ska bli så jävla skönt!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0