Mjau

Helloj! Sitter här och kuckilurar asså. Läste precis nya veckorevyn som damp ner i lådan idag, icke fel icke fel! Är dock sjuktligt trött. Somnade väl runt halv två inatt så det vart inte så bra. Behöver söva mer idag alltså, men ska nog sova hos A så då blire väl säjnt asså. Har börjat skriva vissa ord på gotländska, bland annat sent (säjnt). Kul ju! Känns mer som min blogg går utför nu, är alldeles för bad på att blogga. Får ta mig i kragen nu. Ellerhur fellows.

Idag vart det stek på hawaii med skolan heela dagen, har fått en del färg. Happy happy! Ska vara en riiiiktig neger på onsdag. Vi ska börja hemma hos mig redan klockan åtta, vi hämrar studenterna och kör på vår egna lilla champagne frukost haha. Don't make a fool of us alltså! Jag kommer vara fan så jävla glad när jag ut genom dörrarna från Stenungskolan på osndag. Weyho! Longing for it as hell!

Vart och fick naglarna fixade idag. Hon la på lite dekorationer på pekfingrarna, fint fint! As usually. Katarina er best assoe!
Langar en bild påre imorron.

Nu ska jag gitta! Hare brao!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0