Mjau

Sitter och lyssnar på en massa bra musik nu, det behövs när man är så trötter som jag är just nu. Skulle kunna sova bort al day long men det går icke. Ska käka middag snart och sen kila ner på torget och handla lite tills ikväll. Massa gott! Ha! Strawberrys and so on. Appropå strawberrys så saknar jag mina änglar Jenny, Sara och Becca. Come home giiiirls!

Idag vart jag och Mamma i stan. Hon skulle på vaxning också shoppade vi. Fast jag, som brukar ha turen, hade oturen och fick inte med mig nåt alls hem. SO SAD! Eller jag köpte en rouge, men det är icke någe märkvärdigt. Måste måste måste in på söndag igen. Aj will fajnd såmfing som jag visar upp här, prömise!!! Men bara på ett villkor att ni blir bättre på att kommentera. Vad är det här, ni får ju kommentera lite grann också om ni ska läsa. Häe.

Foer aevrigt idag så blir det chill pill. Ska kolla fotbollen med mum ikväll, det är det enda som är planerat. Eller nej.... Vänta.. Jag ska träffa Matte en stund också som kommit hem från Bulgaria nu :D!

Igår vart jag i stan med Petra och Elin. Innan Elin kom in så käkade jag och Petra pizza, yummie schlummie! När Elin anlände satte vi oss på Sense hela kvällen och hade det mys. Var en sväng runt valand och avenyn också. Och ja, jag gjorde bort mig. Don't ask! Fast bara för tre pers men vadårå. (Internt till P & E: "Vart vill ni att vi ska?" hahah)

BTW, imorgon är det partyyy!

Nu ere keeeek.
XOXOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0