Lördag kväll och Söndag

Tja! Nu är helgen över ju, vilket är riktigt riktigt segt. Har i alla fall varit en bra helg. I fredags var jag ju bara hemma och chillade som ni vet. La mig hyffsat tidigt då också. Har blivit duktig på det nu ;)! De ni!
I alla fall. Igår så var jag bara hemma under dagen och tog det lugnt samt stooor städade mitt rum, det behövdes verkligen kan jag tala om! Sen senare på eftermiddagen frågade Petra och jag ville följa med henne och Amanda till stan och fika. Fast jag var lite seg så tog en buss senare så mötte upp dom där inne runt sju tiden någon gång. Väntade på Elin en stund och sen när hon kommit gick vi bort till Fröken Ohlsson och fikade. Tog latte och mineralvatten igen, har blivit värsta tråkig och fika med haha. Sen gick vi upp mot avenyn och kollade lite sen när vi kom ner till Condeco så springer Annso fram, var jätte kul så vi satte oss där vid henne och Emelie som också var inne och fikade. Satt där jätte länge och bara pratade och hade det trevligt och drack massa gott. Efter en stund skulle Petra hem så då blev det bara jag, Emelie och Annso kvar fast sen kom Elin tillbaks också. Satt där hela kvällen och hade det mys. Sen tog vi bussen hemåt. Annso följde sen med mig hem också drack vi vin på min balkong och bara chillade. Trevligt!

Imorse fixade vi iordning oss lite sen tog vi bussen in till stan. Gick runt där en stund och fixade med lite stuffs och efter det tog jag vagnen till Håkan. När jag kom dit så gick jag, Mamma, Håkan och Linus till slottskogen och mötte upp Therese. Efter en stund kom också Max och då lärde han mig lite smått att åka Longboard, gick ganska br mot slutet för att vara mig iaf :) hah. Gick tillbaka till Håkan efter ett tag och fixade oss lite grann sen åkte vi bort till kalaset. Var där några timmar och käkade lite och så.
Och nu kom jag hem för ett tag sen. Ska strax fortsätta på mitt musik arbete och sen blir det sängen direkt. Är jätte trött efter den här dagen!

Hoppas ni haft en bra helg!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0