Jag har blivit tattar tjejen nu då

Happ. Då vart man en rinkeby tjej slash ghettobrud. Mohaha, att folk ens pallar kommentera att hela den värld jag lever i är fejk. Ja visst allt jag äger är ju så feeeejk. Jag orkar inte försvara mig själv längre. Eftersom jag själv nu är så fint som anonym uttrycker sig en ghettobrud så hoppas jag att alla andra ghettobruds handlar underkläder för flera tusingar, shoppar agendas för tre lax and so on.
Anonym du är rolig du. Nej fan, nu ska tattar tjejen här få visa sina senaste inköp endast för att hävda sig. Hahah jag är en tattare! YEAH!


Chantelle undies

Alexander McQueen sjal

D&G och Marc Jacobs halsband


Mulberry agenda

Aaa, asså allt detta är ju fejk. Tattar tjejen här vettö!
Hahah cheees

EHE

Kommentarer
Postat av: fillepille :D

men shiet, vem ede som e så feg å skriver sånt?

skit i dom fanny :) o btw, de där halsbandet från marc jacobs va fabulous!! ;)

2008-06-21 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0