God mörgon

Vaknade runt nio tiden redan. Innan det hade jag hunnit vakna vid sju och åtta. Inte konstigt eftersom jag la mig redan kvart över åtta igår kväll. Helt sjukt! Hade så jävla tråkigt hela dagen igår att jag blev på så pass dåligt humör så jag gick och la mig. Var sur på allt och alla tillslut så då vart det lika bra att dra täcket över huvudet och hålla käft. Ha! Ingenbra dag alls igår med andra ord.
Känner på mig att den här dagen kommer bli den samma, keeeeeeft. Har hunnit kolla djävulen bär prada och käka lite frulle. Ska fixa iordning mig nu och sen hänga på till stan när Mamma fixar passet. Så ser min otroligt roliga dag ut. Usch!
Om någon vet något som kan få mig på bättre humör så tell me! Är öppen för alla förslag just nu! hah

Later, tjingeling!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0