Bioproblem

Kom precis hem. Har tjeckat Sex and the city filmen. Fy FAN vad bra den var! Sick sick sick. Fällde ett par tårar också, i'm the mes i know! Men den var jefligt rolig också måste jag få påpeka. Den var rolig, sorglig, romantisk and so on. SE IT FELLOWS!

Idag hare vart en riktigt irriterande dag. Penny pung och jag tog oss in till Gbg redan med halv ett bussen för att vara där vid halv två, bion började halv tre. Men nej, när vi kommer till din bajiga biografen så är vi exakt på pricken fem minuter försenade till att hämta ut våra biljetter som vi hade reserverat och då hade de sålts till några andra. Freeeeeeeeeeaaaking angryyy!!!!!!!!!!
Men vi ringde till våra mutters och fick hjälp så vart och såg den här i Stenungsund vid åtta tiden istället. Men den vart ju iaf brao som sagt!

Imörron blire efterlängtade Nk rean. Yihaa! Bränn stålarna nu foer fan! Hoho hihi.
Och nu ska jag sleepa min skönhetssömn, ska ju upp redan halv sju för att åka vi sju. Dead!

Btw! Ni har blivit urkassa med att kommentera, kom igen nu!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0