Baj dag

Nu sitter jag och är helt död. Har precis kollat Pretty Woman, men ska snart ta på mig ett par pjucks och ta mig utåt. Blir till en lång powerwalk. Need it badly! Känner att jag vill gå ner för att sola också men den idén kanske inte är så bra, man skall icke sola varje dag. Mohi.
Hittills har det varit en schlapp dag. Kommer nog bli så hela dagen om inte Annso eller Petra is picking up their phones. Dock har jag bara ringt en gång till båda men ändå. Och sen får gärna my beautis Sara, Becca och Jenny komma hem från sina äventyr. De är i Spanien, Cypern och Danmark. Lyllosar! Give me a week in USA thx!!!

På torsdag ska jag upp tidigt IGEN. Pallar intäää! Nu när det är sommarlov vill man sova ut, right?! Men jag får följa med min Mamma på stan redan när affärerna öppnar. Fast på sätt och vis så är det ju kul med shopping, men inte med att behöva gå upp vid åtta. Come on!

Nu ska ag gå och gräva ner mig och tycka synd om mig själv för att allt är så tråkigt idag!!!!!!!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0