AVSLUTNING IMÖN

Är sjuuukt trött nu people. Måste söva alltså, men nej nej jag måste jue städa. DÖDA MIG! Jag orkar inte mer fixande alltså. Var på torget med Mamma förut och köpte allting tills imorgon. Massa blombuketter/rosor, champagne & vin, tröja m.m. Är helt sluut! Solade förut också, ny är jag niggah och gyllenbrun som en hoochie i Akons videos. Haha nej det var att ta i! Men brun har jag fanimig blivit fellows.

Imorgon äre D day asså! Kanske inte fullt så allvarligt, här ska jag inte ta i så det spricker. MEN jag längtar! Känslan av att slippa hela skiten och börja om på nytt. De ni! Det kommer bli riktigt fett. Börja gymnasiet och allting, jag kommer verkligen inte sakna något som har med stenungskolan att göra. Förutom mah friends! Men vi kommer inte tappa kontakten, det pallar vi inte.

Nu ska jag stääda tråkigt nog och sen sova. Ska upp sex/halv sju imorgon, någon kommer vara död. Men det gör inget. Jag är glad ändå!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0