Min sommar

Sitter i fotbad nu så då kan jag väl lika gärna ta och skriva lite här. Har blivit mucho dålig på det de senaste, gotta change asså. Fast tror inte jag kommer vara så särskilt aktiv nu när det dratt igång en del grejer under sommarlovet. Har sjukt mycket saker jag ska göra nu. Får sån bloggtorka.

Det senaste har jag gjort en del saker, orkar inte skriva ner allt för då blir det för lång text och det vet jag att ni bäjbs icke pallar. Mohi. Iaf så är nästan hela lovet planerat nu, ska bli så pheting gott så det inte är sant.

Vecka 29
Alanya. Åker nu på lördag, i övermorgon alltså för er som inte förstår. Mami och Sis är mitt resesällskap, och jag lovar er att det är det bästa sällskapet man kan ha. Vi har för roligt ihop, är alltid med om en massa sjuka stuffs. Blir sjukt mycket sol & bad samt partyyy. To be honest så är dom två faktiskt allra roligast att festa med. Händer alltid massa kul!
Stannar i alla fall där i en vecka. Och när jag kommer hem. Ja, då kommer jag vara så jävla neger så ni skulle bara veta. Ska steka dagarna långa! Mjau!

Vecka 30
Åker till lille mofa i Västervik. Jag, mammsen, syrran och lillebrosan. Kommer ha det så lugnt och skönt och mysigt efter en vecka av hard party. Ska ta gooooa morgondopp, storsa runt i staden och söfta, åka till kalmar och ha det trevligt. Allmänt chill pill vecka.

Sen när vi kommer hem så är Momi sån jefla stupid svikare att hon åker till det härligaste stället på jorden.. Franska rivieran. UTAN MIG! Fy faen säger jag bara. Nice, Troppan, Cannes och Monaco. Bara åka runt och ha det som allra bäst med Håkan och Linus. Förstår verkligen inte vad min fem åriga lillebror ska göra på ett sådant fartfyllt och fruktansvärt  najs ställe. Jag kunde ju lika gärna åkt dit och röjt sönder. Nej jag kommer inte glömma detta Mamma! Hoppas du läser det! GAH!

Vecka 31
Då är alltså jag ensam hemma. Elina min älskade vän kommer förmodligen hit och då har vi smidit lite planer inför den veckan. Kommer bli så grymt! I ungefär fem dagar ska vi åka runt väst kusten, bland annat marstrand och smögen. Tillsammans med Jimmie & co. Åka båt under dagarna och festa järnet på kvällarna i ngn mysig hamn. Doesn't it sounds great? I think so! Ska bli sjukt nice att träffa grabbarna igen. Var för längesen nu. Häe.

Ne ne ne, detta blev alldeles för långt. Orkade ni läsa detta så lär ni verkligen tycka det är kul. Det är trotts allt en 10000 mils lång text. Ehe.

Kommer med bilder, outfits and so on när jag inte sitter vi lapen.
So long! xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0