Alanya och Västervik

Fan. Jag skäms för att det varit så dålig uppdatering här. Har varken haft tid eller pallat. Har i alla fall haft två veckor med fullspeckat schema. För exakt två veckor sen nu så åkte vi till Alanya. De två veckorna var de sjukaste veckorna jag någonsin varit med om. Det var spårat som fan och sjukt galet, helt över mina förväntningar. Vi träffade en jävla massa härigt folk och bara gled runt. Solade och badade på dagarna, hem och duscha samt fixa iordning oss och föra. Ut och käka ngt snabbt och sen clubing al night long. Favorit stället var lätt Lambada, bartenderna stog på ens stoldryggar och dansade och hoppade upp i träden och dansade. För mig och Tess var det bardisken som gällde hela tiden.
På torsdagen var vi på ett jätte stort beach party med över 1000 pers. Där träffade vi några härliga Sthlms grabbar som vi festade med dagen efter också.

Har varit i Västervik också. Åkte dit i måndags och kom hem igår. Har bara haft det chill pill och tatt det lugnt sen förra veckans bravader. Var ute med båten, shoppade, käkade på simson osv.

Nu ska jag bara vara hemma fram tills tisdag kväll. Åker till Tess då och laddar upp med rosé och god mat inför Köpenhamn. På onsdag åker vi alltså till köpenhamn och röjer tills fredagen. Blir en massa shopping och party. Sen åker vi därifrån direkt till stugan i Mellbystrand och festar i Båstad. Kommer bli en rikti najs långhelg!

Den 15e till den 17e blir det även en helg i Sthlm med Mamma och Tess. Shopping och party där också, inte fel inte fel!


Beach party


Man ser knappt något av själva filmen. Men man hör tillräckligt bra för
att fatta att det vart spårat och galet.


xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0