Rolling Stones

Har icke haft tid till att skriva. Men jag har haft goa dagar! Idag har hela dagen spenderats av solning, becca, fika, hamnen och lite lite tim. Min syster kommer hit snart och då ska vi ha det mys med frukt och massa. Fast tror dock inte det blir så mkt "mys" HA. För mutters kompisar ska komma hit och parta. Yeye.

Har nästan inget att skriva om. Men jag kan säga som såhär att jag är fett TAGGAD för att träffa mina goa uppsala grappar snart igen. Fan vad vi ska röja, det kommer bli galet. Säger inte mer än så. Men jag tror ni fattar att det komemr spåra totalt! Mohi.


Visar er iaf denhär grymma tishan som jag ska köpa mig. Fast jag ska klippa av den i ringningen så den blir båtringad. Mucho snyggare då den inte blir som en vanlig tisha. Den och ljusa jeansshorts som man trashat lite, yummie shlummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0