Negativt inlägg - ha överseende!

Hej allihopa! Like blondinbella says. Ehe. Sitter här på balkongen i hettan. Bikinin är på och ett glas vitt håller mig sällskap för tillfället. Dagen har varit varm som bara den. Hur fan kan Sverige bli såhär varmt? Sjukt är vad det är! Nu är det ju ingen idé att åka utomlands längre ens.

Åkte in till stan runt halv två tiden. Mötte upp J och fikade. Trevligt trevligt! Dock var bussresan dit och hem för jävliga rent ut sagt, varmt och äckligt. Får kväljningar bara jag tänker på det. Som den äckelmagade person jag är. Becca var så gullig sen och kom och hämtade mig på stationen och körde hem mig. Sen skulle hon på möte så jag fick sysselsätta mig ett tag själv. Bland annat med att käka färdiglagad taco lasagne, det bara drypade fett om den. Fy fan för fett! Pratade även med Anton i telefon för länge. Den grabben hade verkligen en tendens till att reta upp mig under samtalet. Haha! Mitt humör är på topp idag alltså.
Becca gick precis för att hämta upp Matte som också ska joina oss sen. Singstar står på schemat bland annat. Väntar också på att Sara ska höra av sig så vi kan ses sen. Skynda dig chailaaiidi om du ser detta!!!!!

Imorgon har jag inga planer än sålänge förutom att T ska sova här. Usch vad jag hatar att vara ensam! Är alldeles för sällskapssjuk.

Nu kom de små trollen, dags att vara lite social. Later!
xxxx


Min lilla mam åkte till Nice idag. Saknar henne redan! Fy skam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0