In kopenhagen

Sitter på hotellrummet i Kopenhagen nu. Har med mig lapen men tydligen så är det ngt konstigt så jan kan inte surfa på den så jag får surfa på sis mac. Älskar den! Vill också ha en. Dock tycker min lille mutter att jag inte behöver en mac för att jag inte håller på mycket med datorer osv, så en pc räcker till mig. Snåljåp! Haha nej så får man inte säga. Hon är världens mest generösa människa på detta jordklot. Mohi.

Har varit på stan och shoppat hela dagen. Hittade jätte mycket saker! En clutch från accessorize, ett par schletna jeans från topshop och lite andra saker. Visar bilder på allt när jag kommer hem. Nu är jag allt snäll, jag som nästan aldrig visar upp i bloggen vad jag köpt. HA! Men iaf, hittade som sagt mucho fina saker. Syrran köpte sig bland annat ett par klackar på 15 cm, det ni! Det är icke att leka med! Jag hittade också ett par skyhöga fast på 13 cm á la Sarah Jessica Parkers dior pjuks i satc filmen som jag ska köpa imorgon. Blev förälskad på dirren och imorgon är de mina. Aaaaouch!

Okej. Nu ska jag inte bara snacka om en massa tråkiga inköp. Iamorgon så fortsätter vår resa. Åker till mellbystrand där sis pappa har en stuga. Kommer åka in till Båstad och parta och sen på lördagen har mellbystrand 100års jubileum så då blire ännu mer partaj på strand hotellet. Dessutom så kommer min älskling Petah ner på lördag morgon tillsammans med sis kompisar Tinna & co. Vi kommer vara ett helt stort gäng där nere, RIKTI NAJS!

Hörs i helgen!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0