Weekend

Hejsan på er! Har precis tatt tag i disken, man känner sig alltid extra duktig när man gjort något sånt. Jag har i och för sig blivit mycket bättre på att hjälpa till hemma. Hyllar mig själv för det, ha. Snart ska vi in till stan och möta upp min älskade sis för lite lunch och shopping att gympa dojjer. Frågade även Mamma nyss och vi inte kunde köra förbi torget snabbt för att testa stövlarna och det lät inte helt omöjligt, men vi får väl se. Jag vill i vilket fall som helst verkligen ha dom!

Och vet ni mina käraste? JAG ÄR FÖRSTA RESERV NU! Fy fan så glad jag är va. Går inte riktigt att beskriva känslan, men nu så äntligen har jag alldeles nästan precis kommit in. På måndag ska Mamma ringa och prata med dom, och jag kan väl säga som såhär att nu är det väl nästan helt garanterat att jag kommit in. Åh vad sköönt!

Ikväll är det Sense som gäller som sagt. Med Sara, Elin och Agnes. Alla de söta tjejerna samlade på en och samma gång, det kan inte lbi bättre! Chill dricka och prata en massa. Mysigt värre.

Nu är det klädombyte för mig och lite make up som ska läggas. Later!
xxx


Gammal het bakis bild på min älskade Elinis. Saknar dig så vännen!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Holmqvist

Tjena tjejen!!!



Hoppas ni får ur mysigt! Tycker din blogg är skit bra! Du är en riktig cooling ;)

2008-08-23 @ 16:15:57
Postat av: Tjej

Första reserv på vadå?

2008-08-24 @ 20:25:21
Postat av: Fanny

Tjej: Handels på Hvitfeldtska.

2008-08-24 @ 21:25:23
URL: http://schonhet.blogg.se/
Postat av: elina

Taccck unge för en fräsch frisk bild!

saknaarey gulle

2008-09-04 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0