Beauty is forever

Hejsan! Fan. Jag är sjukt dålig på att uppdatera här alltså. Men jag känner att jag verkligen inte har något roligt att skriva om. Skriver bara om vad jag gör på dagarna också langar jag upp en bild då och då på mig samt mina vänner där jag/vi posear som om det inte fanns någon morgondag. Har konstaterat att jag har en av världens uslaste bloggar. Måste ta mig i kragen och skriva om något mer roligt. Därför ska jag ta och börja redan nu.

Tänker dela med mig av mina fem skönhetsmåsten. Enjoy!

-Bodylotion från Biotherm. Den luktar mucho gott och återfuktar perfektico. Dessutom ger den en massa skimmer. Kostar 355:-. Vet dock inte vad den på bilden kostar eftersom den är mindre än den jag har. Jag har en flaska på 400 ml.



-Ögonkräm/gel från Clarins. Tar bort mörka ringar och påsar under ögonen, återfuktar en massa också. Den bästa ögonkrämen jag användt mig av, den håller precis det den lovar att göra. Kostar 275:-. Inehåller 20 ml.


-Concealern touche eclat från YSL. Den täcker mörka ringar runt ögonen jätte bra. Är i en lite lösare konsistens och är lät att applicera. Kostar 385:- och innehåller 2,5 ml.


-Hårinpackning från Schwarzkopf BC bonacure. Den ger en silkeslent hår och volym. Öppar upp hårstråna och ger en massa massa fukt. Kostar runt 200:- beroende på vart man köper den. Innehåller 200 ml.


-Jättedosa med solpuder från Lancôme. Ger en jätte fin bronzeig hy och fräsch sommar look. Har en lagom dos med skimmer och glitter i sig. Passar till både vardags och fest. Kostar 470:- och innehåller 40 g. (det har även en jätte söt ängel som mönster på översta lagret)


Ska kila iväg och handla nu. Kommer med något mer roligt inlägg senare idag.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0