Hemma igen efter en härlig helg!

Hallå allihopa! Har haft fullt upp under helgen så har inte hunnit skriva något alls. Var ju i Sthlm fredag till lördag och hade sjukt kul! Tänkte att jag skriver om dag för dag istället för att dra allt kortfattat. Lite roligare om jag går in på lite detaljer också ju.

Fredag: Var framme med tåget i Sthlm runt fem tiden. Lämnade av väskorna direkt på hotellet och begav oss ut för att inhandla lite gott på systemet. Gick efter det upp till hotellet igen och duschade, fixade oss samt förade lite. Där efter var det Teatergrillen som gällde för att käka middag. Satt där i två-tre timmar och åt gott samt drack gott vin. När vi var klara där så gick vi igenom köket till Riche. Tog oss några glas där och stannade till stängnings dags. Bestämde oss för att gå hemåt då klockan var halv tre/tre någonting. Men sen hakade vi istället på Jimmie och Fredrik till Hells kitchen där vi drack drinkar, dansade och hade det trevligt. Efter ett par timmar där var det dags för hemgång och stupa i säng direkt.
 
Lördag: Gick upp och käkade frukost och fixade i ordning oss. Där efter ner på stan för en shopping dag. Jag köpte mig en Marc Jacobs väska till skolan och en Thomas Sabo ring (kommer med bilder på det senare). Tog en lång runda på NK också innan stängnings dags. Käkade en snabb lunch där också. Sen var det hem för att duscha och fixa oss inför ännu en party kväll. Vid halv tio hade vi bord på Sturehof. Käkade en jätte god middag och drack gott till det. Efter ett par timmar kom även Jimmie & co dit. Mamma, Therese och jag tog ett glas där så länge medans vi väntade på dom. När dom var klara gick vi till Sturecompagniet och in på vippen där. Hade jätte kul! Dansade en massa, drack goda shots osv. Efter några timmar där gick vi vidare till Village. Stannade inte där alls länge, var sjukt mycket folk och vi var trötta. Åkte istället till hotellet och somnade direkt.

Som ni ser har jag haft en underbar och riktigt rolig helg! Tack till alla som var med och förgyllde den!
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0