Helgen

Hallå allihopa! Ledsen för dålig uppdatering över helgen men har haft fullt upp. Idag är jag ruskigt trött efter den här helgen, dock hade jag en chill fredag och det var ingen jätte galen utgång igår precis så undrar lite varför det kommer så plötsligt idag. Men jag antar att det är skolan som tar kål på mig, går ju upp runt kvart över fem varje veckodag. Inte så jätte kul direkt. Men jag står ut, älskar min nya klass och skola.

Helgen tänkte jag dra i ett ite mindre drag. I fredags hyrde jag, Jenny och Sara filmer och hade myskväll hos mig. Samt tjockade oss med godis (det är slut på det nu, köper gym/gympa pass kort imorgon). Grannen brevid hade ett feting för krök så hörde inte filmen så bra i början tyvärr.. När Sara och Jenny gått hem så kom Tim hit och gjorde mig sällskap i ett par timmar, kollade på ytterligare en film och myste.
Igår så var det chill under dagen och sen utgång med Elin, Agnes, Nina och Annie. Satte oss på Soho och drack lite gott i några timmar (som förövrigt knappt hade något folk alls där, men det vart mysigt och vi babblade på som vanligt). När Nina och Annie gått så gick vi andra iväg till Queens. Tog en drink och var där ett tag tills det var dags att gå vidare igen. Dock var det 30 på Deep så det sket sig mer eller mindre. Slöt upp med Mamma, Tessan, Tinna och Cecilia och gick till Peacock istället. Fast Agnes och Elin de tråkmånsarna hade tappat suget och gick hem. Bah. Vi hade det i alla fall kul i någon timme till tills det var dags att dra sig hemåt.

Hoppas ni också haft en bra helg!
xxx

Bjussar på lite bilder från igår. Vissa okej, andra inte.

Agnes och Annie

Söta Nina

A & A igen. Agnes berättar ngt mycket intressant.

Hello gorgeous

Ett misslyckat försök till att fota varandra samtidigt

Jo men fan, vi är snygga!

Ja hej du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0