Utgång

Jag är så trött idag! Kom hem vid kvart över tre - halv fyra igår. Inte kul att åka bussen hem direkt, mår alltid illa eller nåt i den stilen när jag åker buss på natten. Ne fy! Vi hade i alla fall det riktigt skoj igår. Jag och Sara kom in till stan runt halv tio tiden och gick upp till Sense direkt där Elin och Agnes satt. Där efter kom Nina och Husseino (stavning elin?), jätte gulliga tjejer! Satt där och drack dagens och lite annat smått och gått fram till ett tiden någon gång. Snackade en massa och hade sjukt nice. Sen följde vi Elin till bussen också fortsatte Jag, Sara och Agnes vidare. Dock strulade det till sig en del så vi drog donken efter ett tag och sen ner till bussen. Vi missade den med fem minuter så där fick vi sitta i en timma extra och vänta. Jätte kul. Ehe. Somnade direkt när jag kom hem.

Idag ska jag bara vara hemma och slappa och ta det lugnt. Ska ner till torget för att göra lite ärenden, fika samt söka ett jobb. Skojigt! Ska hyra med mig filmer hem och bara ligga raklång i soffan hela dagen framför tv;n. Så skönt! Måste ju ladda upp inför en ny skolvecka. Ha! Nu vill jag också veta vilken dag i veckan som jag börjar på Hvitfeldtska. Får förmodligen reda på det imorgon.

Glömde att ta med mig kameran igår och tyvärr hade alla andra också glömt så det blir inga bilder för att se. Men utgång på fredag igen och då lovar jag att inte glömma ;)!

Kommer med ett lite roligare inlägg senare idag. Bland annat med lite tips osv.

xxx

Kommentarer
Postat av: sara

Asså hon heter inte husseino de e bara elin som kallar henne det på skoj :p .. hon heter typ osas :P

2008-08-27 @ 07:56:23
URL: http://sjlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0