Träning

Jag har alltid tyckt att träning är en väldigt viktig sak. Under sommaren har jag blivit en riktig slöfock som ligger raklång hemma i soffan framför en kärleksfilm lipandes med en godisskål eller något liknande i famnen. Känner mig inte alls fräsh och fin i kroppen när jag inte får tränat. På sommaren går man alltid upp ett par - tre kilo (om inte mer) och då är dte som allra viktigast med träning egentligen. Inför mig själv känner jag mig klumpig och äcklig när jag inte tränar. Så nu efter tre månader utan någon träning så är det dags igen. Upp på löpbandet och cykeln samt in på gympa pass med allakärringar och köra järnet, bränna fett som fan och bara må bra! Känner mig skit glad och jätte peppad till att börja med sådan träning igen. Dansen blir man ju självklart väldigt tränad av också men inte på samma sätt. Nu i början av veckan, måndag tisdag eller onsdag blir det att köpa årskort på friskis & svettis. Kommer att träna i stan där det är hur mycket fräschare lokaler och maskiner. I stenungsund har dem ju inte ens ett gym? Så nu blir det en jävla massa tränanden!

Nu när jag ändå talar om träning så kanske man skulle ta och vara jätte nyttig samtidig och köra på en vit månad? Eller?...... Nee. Lite kul måste man få ha med. Ha.


Kommentarer
Postat av: fillepille :D

oooh ska du också börja på friskis? hhahaa

jag går en "aerobics-kurs" på 300 poäng på mitt gymnasie så vi e i friskislokalen vid domkyrkan :D

funderar fan på att börja ngra gånger fler i veckan, verkar SKITKUL :D hahah

2008-09-03 @ 18:26:37
Postat av: Fanny

Fillepille: Jag ska också börja vid domkyrkan :D då får vi se till att träna tillsammans någon gång!!!

2008-09-04 @ 09:27:56
URL: http://schohet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0