Skolstart

Hejsan! Sitter och läser på min nya bok. O.s.a av Denise Rudberg, en chiclit som ingår i en serie. Älskar de böckerna!
Idag var det första skoldagen. Och jag ska inte klaga, fick ett shema som var helt ok. Imorgon börjar jag t. ex vid kvart över tio och slutar tjugo i ett. Yummie. Dock kommer det bara vara imorgon som jag börjar kvart över tio, annars är det 8.25 som gäller. Well well. Tog en fika på e house med Sara efter skolan. Frapino är grejen! Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, läst på min nya bok som sagt.

Imorgon ska jag in till stan med Sara för att införskaffa nya gympa kläder. Det behövs ju också nu när skolan dratt igång. Har inga direkt acceptabla kläder för det ämnet. Köpte i och för sig nya för ett tag sen men är riktigt trött på dom. Vill även få shoppat lite annat skoj imorgon men har handlat väldigt mycket det senaste så ska ta dte lite lugnt på den fronten. Mohi.

Detta blev inget direkt skoj inlägg, men kommer med en dagens sen tror jag eller något annat nice.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0