Sjukligt trött

Hejsan alla! Nu har jag precis kollat klart på filmen World Trade Center. Fy fan vilken sorglig och hemsk film! Helt sjukt ju! Jag har aldrig sett den innan så stor lipade flera gånger under filmen. Tänk att det har hänt i verkligheten också. Usch..
Sitter istället och lyssnar på house och försöker tagga till inför helgen vilket dock inte går så bra för att jag är döds trött, har nog inte varit såhär trött på väldigt länge. Tror nästan jag ska gå och lägga mig för natten nu alldeles strax. Kan vara skönt att få sova extra många timmar nu när jag går upp så himla tidigt. Imorse gick jag t ex upp vid kvart över fem, rena helvetet!

Imorgon var det planerat för utgång men tydligen så har jag och Sara tänkt att det var fredag och Elin och Agnes tänkt att det var lördag, så nu blir det uppskjutet till på lördag istället. Frågan är då vad man ska hitta på imorgon, är sugen på bio eller något men får se vem man kan dra med sig. De flesta lär väl vara sugna på utgång så..

Är ledsen för att det blir så himla trista och långa inlägg fyllda med enbart text nu för tiden. Men det är mycket med skolan nu och det tar tid med att pendla fram och tillbaka med, och när man väl är hemma är man helt död och stupar i säng direkt. Fast jag ska försöka att lägga upp ett lite roligare inlägg till er nu ikväll. Håll tillgodo med detta så länge.
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0