Shopping av idrottskläder

Hej alla! Idag var det andra dagen i skolan. Gick väldigt bra faktiskt, första lektionen så presenterade vi oss bara för varandra och alla vart jätte trevliga. Andra lektionen var det genomgång av projekt och företagande som gällde, gick bra det också. Har bra lärare och alla andra är snälla med. Dock blir det nog bara två veckor här antagligen, jag är redan fjärde reserv till reservintagningen på Hvitfeldtska och reservintagningen håller på ända till 5e september. En annan sak som är bra är att både intagningsmyndigheten och rektorn för handelsprogrammet på Hvitfeldtska har sagt att jag har stora chanser att komma in i och med att det händer så mycket under den här perioden fram tills 5e sep. Åh vad jag hoppas att jag kommer in! Men annars trivs jag faktiskt på Diplomerad Gymnasieekonom också. Är väldigt förvånad över det, men där ser man så det kan gå.

Idag efter skolan åkte jag och Sara in till stan direkt för lite shopping. För min del var det shopping av idrotts kläder. Köpte shortsen och toppen som ni kan se på bilderna nedan. Ska även till helgen köpa ett par dojjer, de som också är på en av bilderna nedan. Gick inte i stan länge alls, var hemma redan vid fem tiden. Är sjukt trött bara! Vet inte vad som hände men tröttheten slog till direkt när vi var påväg hem.

Ska ta och käka något litet nu och sen ta det lugnt framför GG.
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0