Morning

God morgon på er! Sitter här och funderar över vad jag ska göra med min sista sommarlovsdag. Och et lutar mot att bara ta det lugnt. Varför vet jag inte, det är ju idag man ska göra allt och inget men jag orkar inte göra någonting alls. Ska bara sitta hemma i min soffa och läsa min nya bok, städa mitt rum och tänka tillbaka på allt bra som hänt under detta sommarlovet. Det kallar jag lyx på hög nivå! Hade tänkt att kanske träffa någon vän för lite uppdateringar från helgen och lite annat men vi får se vad som väntas.

I övrigt så känner jag en enorm saknad av Sthlm och allt vad den staden har att erbjuda. Bland annat alla roliga utekvällar på dessa gedigna nattklubbar. Detta fattas i Göteborg! Den här stan kan slänga sig i väggen, inget går upp mot huvudstaden här i Sverige. Tänk att behöva vänta tre år innan man kan lfytta upp dit. Bedrövligt! Men jag och min lilla Elina kommer att åka upp över en helg nu snart i höst och röja tillsammans med Jimmie & co. Får nöja mig med helgvisiter fram tills det är dags för att flytta dit. Åh.

Som sagt, skola imorgon. Nösnäs i ca två veckor och sedan förmodligen Hvitfeldtska för tre år framöver. Vet inte vad jag ska säga riktigt. Men jag vet i alla fall att jag har valt helt rätt!

xxx

Kommentarer
Postat av: sara

Det hade jag ingenaning om :O

2008-08-19 @ 18:29:34
URL: http://sjlo.blogg.se/
Postat av: Rebecka H

Vad tyckte du om Stella & Sebastian då? Läste ju också den.

2008-08-24 @ 13:25:47
Postat av: Fanny

Rebecka H:

Jag tyckte den var jätte bra faktiskt. Men du ska läsa Väninnan av Denise Rudberg, den är väldigt lik Stella & Sebastian om inte något bättre till och med.

2008-08-24 @ 15:28:36
URL: http://schonhet.blogg.se/
Postat av: Rebecka H

Okaj, det får jag titta vidare på då! ;D

2008-08-25 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0