Modevisning och Kick off

Nu är jag tillbaka mina älsklingar! Hann aldrig skriva något igår. Kom hem sent och däckade ganska så strax efter det. Det har i alla fall varit två helt outstanding dagar på Hvitfeldtska. Har haft sjukt kul och bra, alla tjejer är super snälla i klassen och alla umgås med alla. Jätte skoj! Alla fann varandra väldigt snabbt och sen är det inga grupperingar vilket är jätte bra. Är så glad för att jag ko in, tycker om skola hur mycket som helst!

Nästa onsdag är det kick off fest som gäller. Först på Sticky Fingers för bara Hvitfeldtska och sen på Respekt för Hvitfeldtska, Sam och Rudebecks. Ska bli riktigt roligt att träffa massa nytt folk! Man hinner ju inte snacka med alls många i skolan. Ska köpa min biljett imorgon till Sticky. Har dock ingen aning om hur jag ska få tag på biljetten till Respekt, någon som vet? Både jag och Elin är lite lost på det och vi har frågat en massa. Men det löser sig säkert.

Snart ska jag käka och sen in till stan vid sju tiden igen. Ska på NKs modevisning klockan halv nio. Kommer säkert bli bra! Lite dumt att jag kommer hem så sent bara när jag ska upp så tidigt imorgon, men jag klarar mig väl. Får sova på bussen till skolan imorgon också.

Time to food.
xxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0