Lunch och shopping

Hejsan! Nu är jag hemma från stan. Tog en snabb lunch med Tessan och sen gick vi iväg för att handla gympa dojjerna. Hade inte så mycket tid i stan för Mamma och Linus skulle på bio kvart i fyra. Jag fick också köpt mina stövlar idag, är jätte glad för det. Dom är så fina!

Hinner inte skriva så mycket mer nu. Måste hoppa in i duschen nu och sen fixa mig. Sara kommer hit vid sju för lite förkrök. Jag skriver imorgon om går kvällen och lägger upp bilder med. xxx


Stövlar från Hunter köpta på Stadium.


Löparskor köpta på Stadium.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fulaste jag sett på länge. hur vågar man visa sig ute med dessa stövlar ?!

2008-08-24 @ 16:45:50
Postat av: Fanny

Anonym: Jadu, har man ett öga för vad som är modernt så förstår man. Sen behöver det ju inte handla om vad som är modernt och inte men jag tar på mig det jag tycker är snyggt.

2008-08-24 @ 18:04:33
URL: http://schonhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0