I mitten på veckan

Hallå alla! Vaknade runt halv tio tiden av värsta mardrömmen, fy i helvete. Hade ångest och kunde knappt andas samt att tårarna sprutade. Usch! Hatar hemska drömmar. Tänker dock inte gå in på vad jag drömde, det blir min lilla hemlighet.
Höll Linus lite sällskap framför Harry Potter förut. Fan, man blir ju helt inne i filmen. Ha. Också käkade jag en fett god frulle förut med.

Nu ska jag ner till solariumet på sport life och bättra lite på brännan. Måste vara lite snygg till Sthlm iaf, inte så kul att en del av färgen har gått bort nu. Men det fixar man lätt via ett solarium.
Vid fem tiden ska jag in till stan och möta upp Elin för lite rix fm. Dock tror jag bara dte kommer vistas massa fjortisar och jobbigt folk där, men vi kör på Sense efteråt. Då blir humöret på topp igen!

Smell ya later! xxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0