Hvitfeldtska

Hej allihopa! Vet ni vad? Jag är så helvetes fruktansvärt glad idag. Det går inte ens att förklara hur lycklig jag är! Men jag ska berätta anledningen till denna lycka i alla fall. JAG KOM IN! Jag kom in på Hvitfeldtska idag. Fick fyra helt sjuka och glada sms av Mamma idag i skolan som jag inte såg fören jag nästan slutat. Så jag gick upp till expeditionen direkt där dem strök mig ur registret så nu finns jag inte med på Nösnäs skolan längre. Bästa känslan på länge kan jag säga! Istället ska jag vara på expeditionen på Hvitfeldtska klockan kvart över åtta imorgon bitti och bli inskriven där. Åh vad jag är glad!

Mamma kommer snart hem med smörgåstårta och vin, nu ska vi fira! Ska bara ta det lugnt resten av dagen och ladda upp till imorgon. Men framför allt lägga mig tidigt, ska upp vid fem/halv sex imorgon för att ta bussen hemifrån mig vid kvart i sju. Inte alls kul men jag är inte butter för det inte, jag är bara glaaaad idag!


Min blivande skola för tre år framöver


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men GRATTIS Fanny. Är så glad för din skull ;) Hälsa mammsen

2008-08-25 @ 20:06:58
Postat av: Jenny

Grattis, vilken buss tar du in? vi kanske kan pendla tillsammans någon dag. Vad säger du om en fika någon dag väldigt snart?

2008-08-27 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0