Hemma från en party weekend

Nu är jag äntligen hemma efter fyra dagars festande i Köpenhamn och Mellbystrand. Kom hem igår och har bara chellat sen dess. Fy fan vad skönt det är att bara få ta det lugnt! Vi har iaf haft det sjukt kul. Det var 100 års jubileum i Mellby så det var fest överallt. I lördags var vi på strandhotellet och körde. Innan det hade vi sett alla fyverkerierna på stranden. Orkar inte gå in på alla detaljerna exakt för då blir det alldeles för lång text, men vi har haft det sjukt kul. Det bästa var ju att Petra kom ner tillsammans med Tinna och Emelie.

Idag har jag inga planer direkt. Ska packa upp väskan och små plocka lite här hemma. Sen får vi se vad kv'llen bjuder på. Är fortfarande ganska seg och trött så vill helst bara ta det lugnt och ha en chill pill dag. Men vi får se hur det blir.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Känns som att jag bara skriver om vad jag gör på mina dagar och så. Kom gärna med förslag om vad ni vill läsa. Mer mode, skönhet, bilder? Jag är tacksam för alla tips. Har fått världens bloggtorka det senaste.

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0